Προβλήματα Πετρελαίων σε Φορτηγά

Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το 90% των προβλημάτων των καυσίμων ντίζελ στα φορτηγά αναφέρεται στο πρόβλημα απόφραξης των φίλτρων. Υπάρχουν πέντε συγκεκριμένες αιτίες για τα μπλοκαρισμένα φίλτρα. Αυτές οι αιτίες και ορισμένα από τα προληπτικά μέτρα περιγράφονται παρακάτω.

Ο ΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΔΕΞΑΜΕΝΩΝ

Νερό, σκουριά και βρωμιά συσσωρεύονται στον πάτο των δεξαμενών αποθήκευσης. Με το χρόνο, η ποσότητα του νερού και των ιζημάτων μπορούν να φθάσουν σε ένα τέτοιο επίπεδο που απομακρύνονται από τη δεξαμενή και πηγαίνουν στον κινητήρα του οχήματος. Για να σταματήσει η εξάπλωσή τους, θα πρέπει στις δεξαμενές να μην υπάρχει νερό. Αν δεν είστε σίγουροι, υπάρχουν διαγνωστικά τεστ που εντοπίζουν με ακρίβεια το νερό στο καύσιμο.

ΟΞΕΙΔΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Αν το πετρέλαιο των αυτοκινήτων είναι αποθηκευμένο για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να αρχίζει να οξειδώνεται. Οξείδωση συμβαίνει φυσικά με όλα τα καύσιμα, και ως αποτέλεσμα έχει το σχηματισμό των σκούρων κολλωδών υπολειμμάτων και ιζήματων. Αυτά μπορούν να μειωθούν με:

1. Διατηρώντας δροσερό το μέρος των καυσίμων

2. Μείωση της έκθεσής τους στον αέρα

3. Αποθήκευση του καυσίμου για μικρά χρονικά διαστήματα

4. Περιοδική αποστράγγιση ή απάντληση.

5. Αποφεύγοντας την επαφή με μέταλλα όπως ο χαλκός και ο ψευδάργυρος που περιέχουν

π.χ. σωλήνες χαλκού και γαλβανιζέ σωλήνες και δεξαμενές

6. Τον συχνό έλεγχο με ειδικά διαγνωστικά τεστ για μύκητες, οξείδωση και νερό καθώς επίσης και την χρήση ειδικών αφυγραντήρων για δεξαμενές πετρελαίου.

 

ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΟΛΥΝΣΗ

 Ο αέρας, το νερό και τα καύσιμα περιέχουν βακτήρια και μύκητες. Όταν το πετρέλαιο των αυτοκινήτων έρχεται σε επαφή με το νερό, αυξάνεται η πιθανότητα μικροβιολογικής μόλυνσης. Η μόλυνση στο σωστό περιβάλλον μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη μιας γλοιώδους επίστρωσης στην επιφάνεια καυσίμου / νερού.

Το καλύτερο προληπτικό μέτρο είναι να ελέγχετε τακτικά το νερό στις δεξαμενές και να το στραγγίζετε όταν κρίνετε ότι είναι απαραίτητο. Εάν το πρόβλημα όμως έχει αναπτυχθεί, μπορεί να το σταματήσετε με έναν ενδελεχή καθαρισμό της δεξαμενής με την χρήση ενός βιοκτόνου (ένα μυκητιασικό δηλητήριο) και την χρήση καθαριστή καυσίμου ώστε να μαζέψει τα ιζήματα και το νερό και να σταθεροποιήσει το καύσιμο.

 

ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Ορισμένα πρόσθετα καυσίμων μπορεί πράγματι να οδηγήσουν σε μπλοκάρισμα του φίλτρου. Πρόσθετα που αγοράζονται από τον πελάτη και προστίθενται στο καύσιμο μπορεί να είναι ασύμβατα και να μην μπορούν να αναμειχθούν. Συνεπώς θέλει προσοχή η χρήση των διαφόρων προϊόντων που υπόσχονται λύση σε όλα τα προβλήματα με την απλή χρήση ενός χημικού. Συμβουλευτείτε κάποιο ειδικό για το κατάλληλο προϊόν για το πρόβλημα σας.

Για να είστε σίγουροι για το καύσιμο στο φορτηγό σας ελέγχεται το καύσιμο που βάζετε με τα ειδικά διαγνωστικά τεστ της Diesel Experts και χρησιμοποιείτε τον ειδικό αφυγραντήρα ανά τα τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να αποβάλεται το νερό από την δεξαμενή. Με αυτό τον τρόπο θα αποφύγετε δαπανηρές και απρόβλεπτες βλάβες από χρήση κακής ποιότητας καυσίμου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Enter your keyword