Προβλήματα σε κινητήρες από την ύπαρξη βιοντήζελ στο πετρέλαιο κίνησης.
Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζουν σημαντική αύξηση τα προβλήματα στο κύκλωμα του καυσίμου σε μηχανές.
Σύμφωνα με το Ευρωπαικό πρότυπο EN 590:2009 το οποίο βγήκε από την οδηγία 2009/30/EC στο πετρέλαιο κίνησης πρέπει να υπάρχει ποσοστό βιοντήζελ σε αναλογία 7%.
Έρευνες έχουν δείξει ότι το βιοντηζελ συμβάλει σημαντικά στην δημιουργία μυκητολάσπης, αν δεν καταναλωθεί εντός 6 μηνών από την προμήθεια του.
Η μυκητολάσπη επιδρά αρνητικά στο κύκλωμα καυσίμου και προξενεί προβλήματα στην λειτουργία του εξοπλισμού.
Η παρατεταμένη αποθήκευση του πετρελαίου κίνησης με βιοντήζελ ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες, δημιουργεί μύκητες οι οποίοι αναπτύσσονται και
δημιουργούν την μυκητολάσπη. Το πρόβλημα παρουσιάζεται εντονότερα σε μηχανήματα εποχικά ή εφεδρικά στα οποία το καύσιμο παραμένει για μεγάλο χρονικό διάστημα αποθηκευμένο.
Παρά το γεγονός ότι ένας καθαρισμός στα πετρέλαια πρέπει να γίνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα για την σωστή συντήρηση τους, το εύρος των χρονικών διαστημάτων εξαρτάται
από πολλούς παράγοντες ( θερμοκρασία χώρου, καιρικά φαινόμενα, περιοδική χρήση κλπ) για τον λόγο αυτό χρειαζόμαστε ένα έγκυρο τρόπο διάγνωσης της κατάστασης του πετρελαίου σε μια δεξαμενή.
Στα πλαίσια της προληπτικής συντήρησης του εξοπλισμού σας, μπορείτε να εντάξετε και την διενέργεια διαγνωστικών ελέγχων στα πετρέλαια σας για τον έγκαιρο εντοπισμό:
Νερού
Οξείδωσης του πετρελαίου
Εντοπισμού βακτηριδίων και μυκήτων
Τέλος θα πρέπει να προσέξετε έτσι ώστε η προμήθεια του πετρελαίου να γίνεται από αξιόπιστο και επώνυμο προμηθευτή για αποφυγή νοθείας.
Ακόμα για την αποφυγή προβλημάτων, συστήνεται η κατανάλωση του πετρελαίου από την δεξαμενή σε διάστημα εντός 6 μηνών.
Σε αντίθετη περίπτωση προτείνεται η αντικατάσταση του με φρέσκο πετρέλαιο ή ο καθαρισμός του με ειδικά μηχανήματα καθαρισμού και ανακυκλοφορίας καυσίμου.