Πλεονεκτήματα χρήσης φίλτρου Micfil σε πετρέλαιο

Οφέλη του συστήματος Βελτιστοποίησης καυσίμου της Micfil :

  • Απομακρύνει τους στέρεους ρύπους στο 0,5 μm
  • Μέχρι και 20 φορές καλύτερη απόδοση του φίλτρου από το κανονικό φίλτρο καυσίμου
  • Καλύτερη απόδοση του κινητήρα μέσω της βελτιωμένης καύσης
  • ομαλότερη και πιο αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα
  • Μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και κατά 9 %
  • Λιγότερη κάπνα και σχηματισμός άνθρακα
  • Πρόληψη των υπολειμμάτων της καύσης
  • Προστασία των ακροφυσίων, του συστήματος ψεκασμού καυσίμου , αντλίες έγχυσης και βαλβίδες
  • Λιγότερο σωματίδια του άνθρακα στο λιπαντικό
  • Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στα τυποποιημένα φίλτρα καυσίμων
  • Πρόληψη της δημιουργίας λάσπης στον πάτο της δεξαμενής

Ρύπανση καυσίμου

Το πετρέλαιο αποτελείται από μια μακριά αλυσίδα μορίων υδρογονανθράκων και είναι επιρρεπής σε αλλαγές λόγω της φύσης του ως ένα οργανικό υγρό . Χημικές αντιδράσεις και μικροοργανισμοί δημιουργούν τον σχηματισμό μεγαλύτερων σωματιδίων που προκαλούν κακή καύση και κατακαθίσεις.

Κύριοι λόγοι για τη μόλυνση των καυσίμων :

1. Η λάσπη στον πάτο της δεξαμενής προκαλείται κυρίως από ασφαλτίνες. Οι χημικές αντιδράσεις προκαλούν τα μόρια υδρογονανθράκων να συγκεντρώνονται και να αναπτύσσονται σε μέγεθος . Το καύσιμο γίνεται θολό με αποτέλεσμα την αναποτελεσματική καύση , καθώς τα μόρια δεν μπορούν να πάρουν αρκετό οξυγόνο κατά τη διαδικασία της ανάφλεξης .

2. Το νερό στη δεξαμενή (κυρίως συμπύκνωση που προκαλείται από διαφορές θερμοκρασιών ), δημιουργεί το πρόσφορο έδαφος για βακτήρια , μύκητες , ζυμομύκητες μεταξύ του νερού και των καυσίμων . Αυτοί οι μικροοργανισμοί και τα περιττώματά τους δημιουργούν μια γλοιώδη επικάλυψη στον πάτο της δεξαμενής. Τα βακτήρια μπορούν να σχηματιστούν γρήγορα, σε ιδανικές συνθήκες , πολλαπλασιάζονται κάθε 20 λεπτά. Οι Μικροοργανισμοί και τα περιττώματά τους, φράζουν τα φίλτρα και τις σωληνώσεις καυσίμου. Σε ακραίες περιπτώσεις, αυτό θα προκαλέσει εμπλοκές ολόκληρου του συστήματος καυσίμου και την λειτουργία του κινητήρα.

Αρνητικά αποτελέσματα από μόλυνση των καυσίμων :

  • Υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου
  • Υψηλότερες εκπομπές – ιδιαίτερα διοξειδίου του άνθρακα ( αιθάλης )
  • Υπολείμματα καύσης
  • Ζημιά στις βαλβίδες , τα ένθετα έδρα των βαλβίδων , αντλίες έγχυσης καυσίμου και μπεκ
  • Αυξημένη περιεκτικότητα σε άνθρακα στο λιπαντικό
  • Σχηματισμός λάσπης
  • Μικρότερη διάρκεια ζωής των φίλτρων

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Enter your keyword