Μυκητιακή μόλυνση από το πετρέλαιο ντίζελ στα Σκάφη

Από όλους τους χρήστες πετρελαίου κίνησης, οι χειριστές σκαφών είναι πιο πιθανό να αντιμετωπίσουν προβλήματα με μύκητες και βακτήρια για τους παρακάτω λόγους:

  •  Τα σκάφη λειτουργούν σε υγρό περιβάλλον και δεν είναι πάντα δυνατόν να αποτραπεί η εισροή νερού στις δεξαμενές καυσίμων.
  •  Οι δεξαμενές καυσίμων των πλοίων έχουν σχεδιαστεί για να ταιριάζουν σε περιορισμένες ή δυσβατές περιοχές για να κάνουν την καλύτερη δυνατή χρήση του διαθέσιμου χώρου. Για τον λόγο αυτό πολλές φορές δεν υπάρχει πρόβλεψη για εύκολη εξυδάτωση με αποτέλεσμα την παραμονή λιμνάζοντος υδάτων εντός και εκτός της δεξαμενής.
  •  Οι δεξαμενές συχνά περιέχουν φράγματα έτσι ώστε να σταματούν τις διαρροές του καυσίμου. Τα φράγματα αυτά ύπο περιπτώσεις μπορεί να παγιδεύουν νερό ..
  •  Σε περιοχές με θερμότερα κλίματα τα σκάφη λειτουργούν με υψηλή υγρασία. Το νερό στον αέρα εισέρχεται στις δεξαμενές των σκαφών μέσω του εξαερισμού και συμπυκνώνεται μέσα στις δεξαμενές.

Όταν το νερό των δεξαμενών των καυσίμων βρίσκεται σε μικρούς χώρους τότε οι μύκητες και τα βακτήρια αναπτύσσονται πιο γρήγορα. Συχνά ο μύκητας ή τα βακτήρια αναπτύσσονται για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να προκαλούν κανένα πρόβλημα μέχρι που μία ημέρα αρχίζουν και φαίνονται μέσα στο καύσιμο. Αυτό θα φανεί όταν στα φίλτρα αρχίζει και δημιουργείται μια μαυρή λάσπη από μύκητες και βακτηρίδια. Ο μύκητας μπορεί να εμφανιστεί μέσα από τα ακόλουθα: –

  •  Η έντονη κίνηση του σκάφους λόγω μιας καταιγίδας, κ.λπ.
  •  Ο πληθυσμός του μύκητα μπορεί να φθάσει έξω από την γωνία που αναπτύσσεται με   αποτέλεσμα να εξαπλώνεται σε όλο το καύσιμο.
  • Ο φυσικός κύκλος ζωής του μύκητα είναι μικρός με αποτέλεσμα να πεθαίνει και να συσσωρεύονται νεκρά κύτταρα στην δεξαμενή με την μορφή ακαθαρσιών που κάθονται στον πάτο της δεξαμενής.
  •  Η μυκητιακή δράση φθάνει σε ένα σημείο στο οποίο τα φυσικά κατάλοιπα που  παράγονται από τους μήκυτες είναι η αιτία που το νερό και η βρωμιά αναστέλλουν το  καύσιμο και το καύσιμο γίνεται θολό.

ΠΡΟΛΗΨΗ

Στην ξηρά, η φυσιολογική πρόληψη των μυκητιακών προβλημάτων είναι το να στραγγίζεται τακτικά το νερό στο οποίο ο μύκητας μπορεί να αναπτυχθεί. Αυτό μπορεί να μην είναι δυνατό σε ορισμένα σκάφη επειδή το σχήμα της δεξαμενής του καυσίμου δεν παρέχει ένα κοινό σημείο εκκένωσης για όλους τους χώρους του νερού.

Μια εναλλακτική λύση είναι να εξεταστεί μια πιο τακτική χρήση καθαριστή καυσίμου με τον οποίο γίνεται αποστράγγιση του νερού και των ιζημάτων και αφήνουν καθαρό πετρέλαιο στην δεξαμενή.

ΘΕΡΑΠΕΙΑ

Σε περίπτωση που η δεξαμενή είναι μολυσμένη από μύκητες τότε τα φίλτρα θα αρχίσουν να μαζεύουν ένα μαύρο γλοιώδες ίζημα και το καύσιμο μπορεί να γίνει θολό, με το νερό και την βρωμιά να εναιωρούνται σε αυτό. Σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει να προστεθεί βιοκτόνο στη δεξαμενή του καυσίμου και, στη συνέχεια, το βιοκτόνο να πάει σε όλη την δεξαμενή. Στην συνέχεια θα πρέπει νε τοποθετηθεί καθαριστής καυσίμου ώστε να μαζέψει όλα τα νεκρά κύτταρα από τους μύκητες και να αφαιρέσει και το νερό ώστε να αποφευχθεί εκ νέου η δημιουργία νέων μυκήτων.

Στην DieselExperts διαθέτουμε λύσεις για το πετρέλαιο για κάθε περίπτωση ώστε να έχετε πάντα φρέσκο πετρέλαιο για τους κινητήρες.

 

 

 

 

About the Author

The Author has not yet added any info about himself

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *