Καύσιμα Diesel και Λειτουργία των Γεννητριών

Το Συνολικό Σύστημα Διαχείρισης των Καυσίμων Εξασφαλίζει την Διαθεσιμότητα των Γεννητριών όταν αυτό είναι απαραίτητο

Η ανάγκη για αξιόπιστη εφεδρική ηλεκτρική ενέργεια είναι πολύ σημαντική και δεν πρέπει να την αφήσουμε στην τύχη της. Οι γεννήτριες ηλεκτρικής ενέργειας έκτακτης ανάγκης που βασίζονται στο πετρέλαιο είναι σε συνεχή κίνδυνο που οφείλεται σε φραγμένα φίλτρα του καυσίμου και κολλημένες αντλίες, από την αλλοίωση του πετρελαίου. Θα πρέπει να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα ώστε να εξασφαλιστεί η αξιόπιστη παροχή καλής ποιότητας καύσιμο για τα εφεδρικά ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη.

Το πρότυπο του κλάδου παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας αναφέρει πως αρκεί τα Η/Ζ να λειτουργούν περιοδικά, ίσως μία φορά κάθε μήνα, για 30 λεπτά ή μέχρι να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Αυτός όμως δεν είναι αρκετός χρόνος έτσι ώστε το πετρέλαιο να κυκλοφορήσει για την σωστή φίλτρανση του.

Το πετρέλαιο, ωστόσο, υποβάλλεται στη πίεση της αντλίας και στην υψηλή θερμοκρασία του καύσιμου επιστρέφοντας στη δεξαμενή αποθήκευσης με αποτέλεσμα να δημιουργεί τον σχηματισμό υγρασίας στο κάτω μέρος της δεξαμενής σε περιβάλλον που η μικροβιακή μόλυνση ευδοκιμεί. Τα φίλτρα του καυσίμου συνήθως αλλάζονται μια φορά το χρόνο κατά τη διάρκεια της κανονικής αλλαγής των λαδιών. Ο χρόνος λειτουργίας των εφεδρικών Η/Ζ δεν είναι αρκετός ώστε να επιτρέψει τον πλήρη καθαρισμός από τα υπάρχοντα φίλτρα πετρελαίου. Πρόσθετα βιοκτόνα συνεχώς προστίθενται στο ίδιο καύσιμο με σκοπό την αντιμετώπιση μικροβίων, αλλά η διαδικασία αυτή επιδεινώνει την κατάσταση αντί να την βοηθήσει.

Καθώς οι κινητήρες λειτουργούν, το πετρέλαιο συνεχώς επανακυκλοφορεί και εκτίθεται σε υψηλές πιέσεις και θερμοκρασίες, οι οποίες οδηγούν στη συσσωμάτωση των ασφαλτινών. Η διαδικασία αυτή οδηγεί στο σχηματισμό των όλο και μεγαλύτερων ιζημάτων, τα οποία είναι πολύ δύσκολο να καούν πλήρως. Τα ιζήματα αυτά μπορεί να αυξηθούν τόσο πολύ έτσι ώστε να δημιουργήσουν μεγαλύτερα σταγονίδια καυσίμου, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να καούν αποτελεσματικά.

Περισσότερο από το 90% των ιζημάτων και της λάσπης στις δεξαμενές μας αποτελούνται από οργανικά υλικά, καθώς και υπολείμματα λαδιού. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα ιζήματα αυτά είναι όξινα και δεν κάνουν καθόλου καλό στις μηχανές σας. Προκαλούν διάβρωση σε μπεκ, αντλίες και δεξαμενές αποθήκευσης. Ακόμη και τα μικρόβια στα καύσιμα επιταχύνουν την αλλοίωση της ποιότητας των καυσίμων, θα πρέπει όμως να γίνει σαφές ότι το πρόβλημα στα προϊόντα των αποβλήτων δεν είναι μόνο τα μικρόβια αλλά όλα τα στοιχεία καυσίμου που έχουν σχηματιστεί.

Όταν η ισχύς του καύσιμου κυκλοφορεί για πιθανόν λιγότερο από μία ώρα δείχνει ότι η έκταση του προβλήματος είναι προφανής, με αποτέλεσμα η γεννήτρια να σβήσει  από την έλλειψη του καυσίμου ντίζελ, καθώς και του φραγμένου ντίζελ φίλτρου του καυσίμου. Οι συνεχείς αλλαγές των φίλτρων είναι η θεραπεία των συμπτωμάτων αυτών, αλλά στη συνέχεια προσθέτοντας καύσιμο ανακινούνται τα σκουπίδια στη δεξαμενή με αποτέλεσμα το πρόβλημα να συνεχίζεται.

Το προσωπικό συντήρησης, χωρίς να έχει γνώση του τι πραγματικά συμβαίνει πρόσθεσε φίλτρα ή μονάδες Ρακόρ, και έριξε περισσότερα βιοκτόνα. Άλλα συστήματα “καλάθι φίλτρο” που διατίθενται στην αγορά ισχυρίζονται ότι γυαλίζουν το καύσιμο, αλλά το φιλτράρισμα απλώς δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα της αλλοίωσης του καυσίμου. Χωρίς την AFC-705 καταλύτης καυσίμου, τα υπολείμματα που βρίσκονται στα τοιχώματα και στον πάτο της δεξαμενής δεν καθαρίζονται. Και χωρίς την μονάδα ALGAEX MFC, τα «κακά» καύσιμα δεν αντιμετωπίζονται.

Το καύσιμο ντίζελ που αποθηκεύεται σε εφεδρικές γεννήτριες πρέπει να αντιμετωπίζεται περιοδικά με το AFC-705 Diesel Καταλύτης καυσίμου για τη σταθεροποίηση και την αποκατάσταση της ποιότητας των καυσίμων, με σκοπό τη διάλυση και τη διασπορά μικροβίων και λάσπης, απομακρύνοντας έτσι τη δημιουργία άνθρακα σε ΧΕΝ και του θαλάμου καύσης, και παρατείνοντας έτσι την διάρκεια ζωής του κινητήρα.

Το αποθηκευμένο καύσιμο μπορεί να γίνει σκούρο και κακό. Η συσσωμάτωση των ασφαλτενίων στο καύσιμο πρέπει να είναι καθαρή και διάσπαρτη και να επανέλθει σε μορφή διαλύματος τουλάχιστον κάθε εξήντα ημέρες με μια συγκεκριμένη εφαρμογή του συστήματος καυσίμου ή στίλβωσης, όπου σε πολλές δεξαμενές θεωρούν απαραίτητο το σύστημα καθαρισμού της Mobil. Μεγάλες εγκαταστάσεις απαιτούν ένα αυτοματοποιημένο κλιματισμό καυσίμων και σύστημα καθαρισμού της δεξαμενής.

Τα καύσιμα Diesel διατηρούνται από την ALGAE-X Συνολικό Σύστημα Διαχείρισης Καυσίμων με σκοπό τη βέλτιστη ποιότητα των καυσίμων:

  • Εμποδίζει φραγμένα φίλτρα και Καθαρισμό δεξαμενών
  • Παρέχει την κορυφαία απόδοση του κινητήρα
  • Παρατείνει τη ζωή των κινητήρων, των μπεκ και των καύσιμων
  • Εξαλείφει δαπανηρές τοξικές χημικές ουσίες
  • Εξοικονομεί χρήματα, αυξάνοντας την ασφάλεια και την αξιοπιστία

Οι γεννήτριες παρέχοντας πλήρες όφελος από την περιοδική χρήση του ALGAE-X AFC-705 και την εγκατάσταση των μονάδων του ALGAEX MFC  με συνεχή στίλβωση των καυσίμων και την υψηλότερη ποιότητα των καυσίμων. Μια άτυπη δοκιμή με δυναμόμετρο σε μια μονάδα γεννήτριας που εκτελούνται από το Barloworld Equipment, μια αντιπροσωπεία της Caterpillar στη Νότια Αφρική, αποδεικνύεται πως πάνω από πέντε δείγματα τραβάνε κατά μέσο όρο αύξηση 0,23% στην απόδοση kW σε πλήρη ισχύ, και μείωση 3,1% στη κατανάλωση καυσίμων, και ένα 23% μείωση της θερμοκρασίας των καυσαερίων. Δείτε το πλήρες κείμενο της έκθεσης.

Καλέστε τον διανομέα των προϊόντων Algae-X, για οποιαδήποτε βοήθεια για την  αντιμετώπιση της συγκεκριμένης κατάστασης και για την εφαρμογής της.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Enter your keyword