Το φίλτρο λαδιού micfil ultrafine για λιπαντικά κινητήρων και κιβωτίου ταχυτήτων, μπορούν να φιλτράρουν τα πολύ μικρά σωματίδια ( 0,5 micron ) στο λάδι και έχουν καλύτερη απόδοση φιλτραρίσματος από τα συμβατικά φίλτρα λαδιού. Πλέον οι συμβατικές αλλαγές λαδιών είναι ελάχιστες και τα χημικά πρόσθετα δεν φιλτράρονται από το φίλτρο της micfil, συνεπώς όλες οι χρήσιμες ιδιότητες παραμένουν ακέραιες στο λιπαντικό.
Τα φίλτρα μας χρησιμοποιούνται σε όλο τον κόσμο από πολλές βιομηχανίες . Οι πελάτες μας είναι πεπεισμένοι για τα οφέλη των φίλτρων micfil και απολαμβάνουν τα οφέλη τους όπως την μείωση τις απρόοπτων βλαβών και τους νεκρούς χρόνους στην παραγωγή, την ανάγκη για περιττά ανταλλακτικά και την εξοικονόμηση χρημάτων από την συντήρηση του εξοπλισμού .
Τα μοντέλα που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά είναι :
Λάδι Μηχανής
Όγκος σε λίτρα | Τύπος του φίλτρου |
50 l | 1 x AL/ST 150 |
100 l | 1 x AL/ST 300 |
300 l | 2 x AL/ST 300 |
600 l | 3 x AL/ST 300 |
Κιβώτιο ταχυτήτων
Όγκος σε λίτρα | Τύπος του φίλτρου |
125 l | 1 X AL/ST150 |
250 l | 1 X AL/ST300 |
750 l | 2 X AL/ST300 |
1500 l | 3X AL/ST300 |
Υδραυλικό λάδι
Όγκος σε λίτρα | Τύπος του φίλτρου |
250 l | 1 x AL/ST 150 |
500 l | 1 x AL/ST 300 |
1,000 l | 2 x AL/ST 300 |
2,000 l | 3 x AL/ST 300 |
(Higher flow rates / oil volume by adding more filters)
Micfil ultrafine filters για λιπαντικά κινητήρων και κιβωτίου ταχυτήτων.
Καλύτερη λίπανση και λιγότερη φθορά χωρίς αλλαγές λαδιού
Αφαίρεση στερεών ρύπων στα 0,5 micron
Έως και 20 φορές καλύτερη απόδοση από ότι τα πρότυπα φίλτρα
Βελτιώνει την ικανότητα λίπανσης
Παρατείνει τη διάρκεια ζωής από τη μείωση της φθοράς λόγω νερού
Δίνει καλύτερη απόδοση του κινητήρα μέσω λιγότερης τριβής
Οι συμβατικές αλλαγές λαδιών είναι ελάχιστες
Τα χημικά πρόσθετα δεν φιλτράρονται από το φίλτρο της micfil, συνεπώς όλες οι χρήσιμες ιδιότητες παραμένουν ακέραιες στο λιπαντικό.
Μειώνεται σημαντικά το κόστος συντήρησης και επισκευής!
Επιτυγχάνεται σημαντική προστασία του περιβάλλοντος από την μείωση της κατανάλωσης πετρελαίου και την εξάλειψη της διάθεσης των χρησιμοποιημένων ορυκτελαίων.
Η Εγγύηση του κατασκευαστή του κινητήρα διατηρείται από το νόμο
Το φίλτρο micfil παρέχει έως και 20 φορές υψηλότερη απόδοση από το κανονικό φίλτρο φίλτρα
Κατά μέσο όρο, περίπου 15% των παλαιών μολυσμένων λαδιών παραμένει στον κινητήρα μετά από μια αλλαγή λαδιού!
Για τον λόγο αυτό συνεχώς αυξάνεται ο αριθμός των υπολειμμάτων στο λιπαντικό συνεπώς και ή τριβή των σωματιδίων κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του κινητήρα.
Ως αποτέλεσμα, η μηχανή λειτουργεί μόνιμα με μολυσμένο λάδι, ακόμα και μετά από μια αλλαγή λαδιού, με τα στερεά σωματίδια να προκαλούν περαιτέρω τριβή. Τα εργοστασιακά φίλτρα δεν μπορούν να απορροφήσουν το νερό που προκαλεί το σχηματισμό οξέος.
Τα φίλτρα micfil, που κατασκευάζονται από υψηλής ποιότητας υλικά, απορροφούν το νερό και βοηθούν στην πρόληψη του σχηματισμού του οξέος στο λιπαντικό.
Τα φίλτρα micfil διαθέτουν περίπου 20 φορές υψηλότερη απόδοση διήθησης από το κανονικό φίλτρο.
Βρωμιά, κατάλοιπα καύσης, οξείδωση, και τα σωματίδια που προκαλούν τριβή, σε μέγεθος περίπου 0.5 micron φιλτράρονται συνέχεια ελαχιστοποιώντας τις τριβές στον κινητήρα. Τα υπόλοιπα μικρότερα σωματίδια στο λάδι δεν προκαλούν ζημία, αλλά αυξάνουν την φέρουσα ικανότητα φορτίου ( λιπαντικής ) και την θερμική αντίσταση του ελαίου βελτιώνοντας έτσι την ποιότητα του ελαίου.
Τα Χαρακτηριστικά του λιπαντικού βελτιώνονται με την χρήση του
Αριστερά : Τριβή με λάδι χωρίς φίλτρο
Δεξιά : Τριβή μετά 350.000 χιλιόμετρα με φίλτρο micfil και το ίδιο λάδιι
Η φέρουσα λιπαντική ικανότητα και η θερμική αντίσταση του λιπαντικού, το οποίο φιλτράρεται με το φίλτρο micfil, αυξάνεται σημαντικά σε σύγκριση με το φρέσκο λάδι καθώς εμπλουτίζει το λιπαντικό με σωματίδια σε μεγέθη που δεν προκαλούν τριβές
Τα σωματίδια μικρότερα από περίπου 0,5 micron που παραμένουν στο λάδι κατά την διάρκεια χρήσης του φίλτρου micfil, δεν προκαλούν οποιαδήποτε ζημιά. Αυτό βελτιώνει πραγματικά τη φέρουσα λιπαντική ικανότητα και θερμική αντίσταση του λαδιού. Αυτές οι ιδιότητες συνεχίζουν να βελτιώνουν το λάδι που χρησιμοποιείται.
Οι Συμβατικές προληπτικές αλλαγές λαδιού δεν χρειάζονται πια!
Το λάδι είναι ορυκτό και τα ορυκτά δεν έχουν ηλικία . Δεν φθείρεται δεν καταστρέφεται. Κατά τη διάρκεια της χρήσης του, το λάδι μπορεί να μολυνθεί με νερό , οξέα , άνθρακα , βρωμιά , σωματίδια μετάλλου και λάσπης . Το απλό φίλτρο λαδιού ενός κινητήρα, αφαιρεί μόνο τα στερεά σωματίδια πάνω από ένα ορισμένο μέγεθος ( περίπου > 10 μm). Σε αντίθεση, τα φίλτρα micfil απορροφούν το νερό και συνεχώς φιλτράρουν τα σωματίδια > 0,5 μm. Αυτό αποτρέπει τον σχηματισμό οξέων. Στερεά σωματίδια μικρότερα από περίπου 0,5 μm, παραμένουν στο λάδι και βελτιώνουν πραγματικά τις ιδιότητες λίπανσης και την θερμική σταθερότητα του ελαίου.
Τα αποτελέσματα της διαδικασίας γίνονται ακόμα πιο εμφανή όσο περισσότερο χρησιμοποιείται το λάδι. Ως εκ τούτου, μια αλλαγή λαδιού δεν είναι απαραίτητη σε μηχανές οι οποίες είναι σε καλή τεχνική κατάσταση.
Στην πραγματικότητα οι συχνές αλλαγές λαδιού μειώνουν τη θετική επίδραση του φίλτρου micfil. Οι δοκιμές φθοράς στην τριβή δείχνουν βελτίωση στις λιπαντικές ιδιότητες του λαδιού που χρησιμοποιείται σε σχέση με το φρέσκο λάδι. Συνιστάται η παρακολούθηση της τεχνικής κατάστασης των κινητήρων σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσω της συγκριτικής ανάλυσης λαδιού.
Απόσπασμα από την ανάλυση λαδιού από μηχανή ALFRED κύρια μηχανή:
Ημερομηνία | 24.05.2006 | 05.12.2006 | 18.04.2007 |
Lubricant (hours without an oil change) | 22 135 | 800 | 2 150 |
Viscosity at 100°C mm2/s | 11.3 | 11.8 | 12.2 |
Water content % | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
IC% (soot) | 0.6 | 0.2 | 0.4 |
MD (buoyancy of particles through additives) | 93 | 98 | 91 |
DP (general condition of the oil) | 4.0 | 0.0 | 3.0 |
Comment | green | green | green |
Το λάδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς καμία αλλαγή λαδιών , ακόμη και μετά από 22.000 ώρες λειτουργίας .Το λάδι έχει αλλάξει παρά μόνον μετά από περίπου, 24 000 ώρες , λόγω διαρροής στη δεξαμενή λαδιού .
Δείτε το ακόλουθο video με την Δοκιμή φθοράς στην τριβή χωρίς και με την χρήση των φίλτρων λαδιού Micfil !!!
Μείωση των μικρο σωματιδίων μέσω του σε σύγκριση με τα κοινά φίλτρα
1. Υδραυλικό Λάδι
2. Λάδι Κιβωτίου Ταχυτήτων